Wanneer AT

Er zijn verschillende redenen denkbaar om de techniek toe te passen. De methode richt zich op de fundamentele oorzaken van een groot aantal fysieke en mentale klachten, die samenhangen met de manier waarop we onszelf aansturen, zoals:

    rug- schouder- en nekklachten, verkeerde lichaamshouding, blessures
    RSI gerelateerde klachten / Whiplash / revalidatie na blessure of ziekte
●    Bij vermoeidheid en concentratie problemen (burn-out / overtraind)
    ademhaling en stemgebruik
    lichaamshouding, lichaamshouding bij zwangerschap
    pijn (spierspanningspijn)

Bij STRESS?
Het kunnen inzetten van je ‘AT-Skills’ is erg waardevol wanneer je te maken hebt met stress / spanning / angst voor een wedstrijd, een optreden, een examen, of zaken binnen het  werkveld.

VERBETEREN SPECIFIEKE TECHNIEK:
Het toepassen van AT kan je helpen om technisch en mentaal een ‘slimmere beweger; te worden, waardoor je activiteiten als musiceren, werken, sporten, dansen langer kunt volhouden.
Bij zang en musiceren is het toepassen van de methode positief van invloed op klank en performance.
Er zijn diverse ervaringen van cliënten die door toepassen AT beter en gemakkelijker gingen golven, schaatsen of tennissen om maar eens iets te noemen. En niet te vergeten het slimmer uitvoeren van gewone dagelijkse handelingen zoals stofzuigen, whatsappen, computeren en tuinieren.